Aktualności

10 urodziny sklepu nr 55 ul. Boczna 2

26 stycznia 2024 sklep Społem nr 55, ul. Boczna 2 obchodził swoje 10 urodziny. Tego dnia dla licznie przybylych klientów czekał słodki poczęstunek tortem urodzinowym z cukierni Społem Gniezno oraz zawsze uśmiechnięty personel sklepu ;).

Od 26 do 31 stycznia dla wszystkich klientów czekają super promocje cenowe. Zapraszamy gorąco na zakupy.

ZEBRANIA OBWODOWE

wewn.z dn.5.09.2023r.

K O M U N I K A T

O Z E B R A N I A C H O B W O D O W Y C H GRUP CZŁONKOWSKICH 20.09.2023

TŁUSTY CZWARTEK Z RADIEM PLUS I SPOŁEM

To już czwarta edycja tłustego czwartku Radia Plus i Społem. Tym razem akcja została przeprowadzona zgodnie z pierwotnym zamysłem a więc rozdawanie pączków odbywało się na ulicach naszego miasta wśród jego mieszkańców. Byliśmy na dworcu PKP, Targowisku, Rynku Gnieźnieńskim oraz osiedlach. W  2023 roku na akcję przygotowaliśmy 1100 pączków naszej produkcji.  Zgodnie z oczekiwaniami akcja promocyjna wywołała szerokie zainteresowanie wśród  miesz

BIEG NIEPODLEGŁOŚCI 11.11.2022

Po raz kolejny  na zaproszenie władz miejskich mogliśmy uczestniczyć w obchodach 11 listopada na Gnieźnieńskim Rynku. Podczas festynu który odbywał się w trakcie Biegu Niepodległości zorganizowanego przez Altom i Urząd Miejski, mogliśmy wystawić nasze stoisko z rogalami Wykwintnymi. Cieszyły się one dużym zainteresowaniem wśród mieszkańców Gniezna a także wśród uczestników biegu którzy przyjechali do naszego miasta z różnych stron Polski.

KIERMASZ KWIATÓW SKLEP 22 UL.LUDWICZAKA

Od 18 października 2022 roku zapraszamy wszystkich na kiermasz wiązanek, kwiatów sztucznych i zniczy oraz wkładów zorganizowanego w sklepie nr 22 przy ul. Ludwiczaka. Gwarantujemy duży wybór asortymentowy, umiarkowane ceny i miłą obsługę. Serdecznie zapraszamy wszystkich na kiermasz który trwać będzie do 31 października.

Kwiaty na kiermasz zapewnia lokalny dystrybutor.

DEGUSTACJA RYB SKLEP 28 POZNAŃSKA 39

W piątek 30 września 2022 roku wraz z firmą Fenicja zorganizowaliśmy w naszym sklepie przy ul. Poznańskiej 39 degustacje przetworów rybnych w/w firmy. Samą degustację prowadził wykfalifikowany przedstawiciel firmy Fenicja, który podczas akcji nie tylko proponował klientom same wyroby ale również objaśniał tajniki produkcji i ich skład. Podczas samej akcji zaprezentowano następujące wyroby:

-Kieszonki z łososia ze szpinakiem lub z pieczarkami

-Kot

DEGUSTACJA PIECZYWA SKLEP 28 UL.POZNAŃSKA 39

24 września 2022 roku w sklepie nr.28 przy ulicy Poznańskiej 39 odbyła się degustacja pieczywa produkcji własnej Społem. Nasi klienci podczas degustacji mogli spróbować pieczywo naszej produkcji, porozmawiać z pracownikami piekarni oraz  zapoznać się ze składem naszych wyrobów. Dla chętnych została przygotowana specjalna ulotka promocyjna przedstawiająca nasze wyroby piekarskie ich skład  oraz walory smakowe. Wszyscy klienci biorący udział w w/w degustacji mogli zakupi

MORLINOBUS

23 lipca 2022 roku przed sklepem nr 28 ul. Poznańska 39 zorganizowaliśmy akcję promocyjną producenta wędlin Morliny. Tego dnia przed sklepem firma Morliny wystawiła Morlinobus oraz namioty reklamowe. Klienci odwiedzający tego dnia nasza placówkę otrzymywali od przedstawiciela Morlin kiełbaskę z grilla. Pomimo trudnych warunków pogodowych cała akcja cieszyła się dużym zainteresowaniem wśród klientów naszej placówki. Poniżej kilka

Rewitalizacja SKLEPU NR 28

Zmieniamy się dla Państwa !!!

W marcu 2022 roku postanowiliśmy zrewitalizować i odświeżyć naszą placówkę handlową mieszczącą się przy ul. Poznański 39. Sklep ten wymagał odświeżenia wewnętrznego i zewnętrznego oraz  dostosowania sali sprzedażowej do wymogów współczesnego handlu. Dodatkowo zdecydowaliśmy się także na wprowadzenie nowych usług w w/w sklepie. Rewitalizację przeprowadziliśmy pod koniec c